Kızlar oğlum 14 aylık , anne sütü alıyor. Ek gıda reddi hat safhada olduğu için doymuyo çünkü anne sütü artık yetersiz geliyo. Mama 2-3 kez denedik sevmedi. Sorum şu, bugün nane yaptım biraz bal katip 1 kaşık da mama koydum. Hiç mama tadı yoktu nane bastırdığı için hepsini içti. Böyle böyle mama miktarını arttirsam ikisinin karışımı sıkıntı olmaz değil mi 🙄