Oğlum bir yaşında.Sürekli burun akıntısı var serum fizyolojik ile açıyorum.Bir de ara ara öksürüyor, gıcık var gibi arka arkaya.Sanırım balgamı da var.Ama gece rahat uyuyor burnundan nefes alıyor.Kulak için daha bir kaç hafta önce antibiyotik kullandık şimdi tekrar antibiyotik kullansın istemiyorum…Bu çocuklar ilaçsız iyileşmeyecek mi?Bağışıklık nasıl kazanacak? Bir yandan da korkuyorum ciğerlerine ilerler mi diye.Her gün ılık ılık ıhlamur, pekmez, bağışıklık güçlendirici şurup veriyorum.Siz hemen doktora götürenlerden misiniz?