aydaberen Tahannesi25 Öncelikle kesinlikle değiştin en yakın zamanda bende değiştireceğim. Halen anlam veremiyorum bu kadar sık yiyip doymamasına. Üstelik cc göre bile saat farkımız çok az. Size de Allah kolaylık versin 😪
Tahannesi25 aydaberen aynen öyle içtiğine göre duba gibi olmamız lazımdı 😁umarım değişim fark eder , siz ne almayı düşünüyorsunuz?
aydaberen tavsanveannesi umarım işe yarar bizde de o kadar çok mutlu olurum ki şu döngüden çıkabilsem.
aydaberen Tahannesi25 Sanırım kafam da bir kaç tane netleşen mama markaları var onların hepsinden birer tane alıp deneyeceğim sonuca göre devam ederim 😂😂😂
Mervenurbr aydaberen kesinlikle size önerim en iyi mamalardan başlayın . En iyi mama baby goattır. Keçi sütlü tek mama . O olmazsa evolvia oda olmazsa similac . Bu üçlüyü deneyin . Baby goat biraz ağır kokabilir. Her bebek içmez . Ben 4.5 ayına kadar evolvia daha sonra similac ile devam ettim . Biz 3.aydan beri mama reddi yaşıyoruz ama bizim mama tadı ile alakası yok . Bebeğim hiçbir mamayı sevmiyor . Dönem dönem iyi dönem dönem kötü
aydaberen Mervenurbr çok teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için dediğiniz mamadan başlayıp deneyeceğim hemen
Mervenurbr bikerem gıda dedektifinden içeriğini tek tek inceleyebilirsiniz . Hipp sadece içindeki bir maddeden dolayı organik sertifikasını almış . En kötü mamalardan biri . Hemde fiyatı iyi mamalara nazaran daha pahalı . İsterseniz sizde tekrar bi inceleyin 🙏🏻
bikerem Mervenurbr elbette incelerim,hic mama kullanmadik ancak gida dedektifi,profesörun oglugibi elinde verilere dayanan siteler 1 numaraya hipp yerlestirmis,elbette daha detayli bakaljm bence de
gozdecim aydaberen Hipp mama anne sütüne en yakın mamadır. Oğlum için kullanıyorum anne sütüne destek olarak. Genelde 2 saatte bir acıkıyor rutinine göre veriyorum. Güzelde kilo aldırıyor.
gizemozdemir90 ElifKrc mamayi fazla koymaniz dogru degil. bebegi susuz birakir ve bobreklerini yorar. bobrek rahatsizliklarina yol acar
ElifKrc gizemozdemir90 bebeğim zaten su içiyor ki 5 kaşık mama yerine 5,5 koyuyorum az fazlası yani onunda fazla etki edeceğini düşünmüyorum
gizemozdemir90 ElifKrc o olcekler gida muhendisleri tarafindan hazirlaniyor. Yarim olcek fazla koymaniz tok tutmak yerine bebeginizin bobreklerini yorabilir ama siz bilirsiniz
Ceren255 aydaberen bebelac gold biz hem meme mama şeklide ilerlemiştik 5 ayına kadar çokda güzel kilo aldırdı bu arda ben acıktığını doymadığını hissedince veriyodum ama benimki emiyoduda en fazla günde 3 kere 75 cc yapıyodum çokda güzel kilo alıyodu sonra doktor kesti
Mervenurbr bikerem sadece gıda dedektifi degil , genel olarak içeriklerini kendinizde araştırabilirsiniz . Hiçbir mama masum degil ama daha temiz içerikli olan mamayı cok araştırdım. Sizler bilirsiniz tabiki . Sağlıkla büyüsün bebeğiniz
bikerem Mervenurbr hepimizin yavrusu saglikla buyusun,hic kullanmadim mama belki bu yüzden detayli araştırmamisimdir,yoksa arastirip bilgi edinmeyi cok severim,tesekkur ederim