İyi akşamlar hanınlar bugün 10 aylık kontrolümüz vardı demir eksiği normalin altında dedi doktorumuz ferrozinc şurup verdi sabahları aç karına 2 saat sonra ver dedi verdikten yarım sonrada birşey verme dedi toplamda 2buçuk saat dedi fakat benim bebe 2 bucuk saat aç kalamazki ya nasıl yapabilirim bi akıl verin