Gunesasel ciş iceride birikerek idrar yolu enfeksiyonu yapabiliyor mutlaka acılması gerekiyor. Kremle yada mudahale ile. Onu da doktor söyler. Tekrarlayabiliyormuş. Sebebi net belli degil bebek bezleri, hormonlar, temizlik sekli, aşırı silme tahris etme, ilaclar filan.. Ben pisik kremi kullanmadim cok nadirdir o da sadece popo deligi kızardıgı olurdu. Islak mendil en saf olanı kullanirdim simdi suyla yıkıyoruz dısarida da pamuk ıslatıp siliyoruz.