Kızlar bebeğim 23 günlük sarılık riskimiz yok kilo alımımız gayet iyi bebeğim sadece anne sütü alıyor geceleri uyandırmasam 4 saate yakın uyuyor bebeğim ben iki saatte bir emzirmeye çalışıyorum ama asla uyanmıyor uyansa gözünü açsa bile memeyi ağzına almıyor sizce uyandırmayı bırakmalımıyım kendi acıkınca uyanırmı