Emine0326 Raziyekskn bugun bizede zona denildi acaba süreç nasıl ilerliyor ogkum 2 gündür sol ayağına basamıyorum şimdide kuyruk sokumundan sol ayağına kadar kabarcıklar olurdu nasul bir süreçti acaba