Merhaba anneler, benim bebeğim 18 ocak da 1 ay erken doğdu suan 4.ayın içerisindeyiz ve biz 1 aydır mama kullanıyoruz sütüm kesildi. Dün 4. Ay asımızı olmaya gittiğimizde boy-kilo kontrolü de yapıldı bebeğim doğum da 2550 olarak doğdu ve suan 5400 bu ay sadece 400 gr almış boyu da 58 cm az kilo aldığı işin çok endişeliyim bana yardımcı olabilir misiniz ?