Herkese selamlar o kadar moralim bozuk ki 1 haftadir nr halt edecegimi dasirmis durumdayim. Ben bir projeye katildim 20 kisi arasindan kazandim. Projede dukkan icin istedigim urunler satin alinacakti. Ben buzdolabi klima ve teshir dolabi istedim. Urunler 1 ay once teslim edildi ancak biz tadilatta oldugumuz icin urunleri ptesi gunu kullanmaya basladik. Teshir dolabi kusurlu geldi. Alinan firmayi ariyoruz ama gelip bakmiyorlar kabul etmiyorlar. Hukuksal nasil mucadele verebilirim hem maddi anlamda hemde zaman anlaminda beni magdur ettiler. Ne yapacagim bilmiyorum