Arifmert Bebeğim 47 günlük, emzirirken boğulacak gibi oluyor gık gık diye sesler çıkarmaya başlıyor hemen kaldırıp sırtına vuruyorum ama aklım çıkıyor ne yapmam lazım başına gelen var mı son zamanlar da sıklaştı bu durum çok korkutuyor
Tugba07eylul Arifmert süt fazla gittiği için öyleymiş annem öyle diyor ama bende bisey olmuyor sadece çıkarıyor öyle ses devam ediyorum
Mihribann11 Arifmert kafasi geri de mi kaliyor kalıyor kucaginda ' yada burnumu tikali kontrol et istersen.
Arifmert Mihribann11 burnunu her gün serum fizyolojik ile temizliyorum kafasına çok dikkat etmedim ama emzirme yastığı ve kolum kafasının altında oluyor yine de dikkat ederim teşekkürler
ftmgz Arifmert süt tazyikli gelıyordur dik konumda emzirmeğe çalışın zamanla alışır benimde öyleydi alıştı
Mihribann11 Arifmert rica ederim ’yani baş kismi rahat değilse belki emerken zorlanir hava yutar genzine kaçabilir diye dusundum . iyi geceler 🤗
Arifmert Çok teşekkür ederim hepinize 🙏 önerilerinizi dikkate alayım . Süt fazla geliyorsa ne yapmam lazım acaba katlancakmıyım bu duruma
merve81 emzirirken sırtınız dik olmalı bide makas şeklinde tutuncada gögüsten fışkıran sütü dengeleyebiliriz