Hbbsnnplt Ast değerimiz gecen ay 72 idi bu ay 62 ye düştü ama hala normal aralıkda değil bebeğim 100 günlük bir sıkıntı olur mu acaba kendiliğinden düşer mi
Aselduru88 Hbbsnnplt düşer ilk zamanlar normal. Kızımda da 4 aylıkken yüksek çıktı ama biz gastroentroloji bölümüne gittik ultrason çekildi bir sorun çıkmadı şuan 14 aylık ama yinede ihmal etmeyin nolur nolmaz.