Arkadaşlar merhaba 2 ay 20 gün önce sezeryan ile Doğum yaptım. 2 gündür idrarımı yaparken cok zorlanıyorum. Aşırı yanma oluyor. İdrarım bulanık ve açık kahverengi sarıya çalan kesik bir akıntı var. İdrarımı yaparken midem bulanıyor, belim ve başım ağrıyor. Hepsi bir arada nasıl bişey bu? Yaşayan var mı? Nolur bi yardım edin. Basit bi idrar yolu enfeksiyonu mu ki? Dr da gideceğim bu arada