Kaderdmr Kızlar bebeğimin göbek bağı 14 gün önce düştü fakat yeri Bi türlü kapanmadı. Çocuk cerrahide dün yaktırdık hala akıntı devam ediyor. Nasıl kapanacak bilgisi tecrübesi olan varmı
Halilbebek Kaderdmr benimkide 8. Gün düştü ve yarim düşmüştü kurummaisti yaktılar bir kaç gün sonra geçti
Keremikoo Kaderdmr k vitamini eksikligi olabilir. 2. Bir dozu yapabilirler. Pihtilasma degerine bakiliyor kan alip bebekten ihmal etmeyin kanama devam ediyorsa.
Kaderdmr Halilbebek taktıktan sonra nasıl bakım yaptınız yani akıntı varken kıyafete temas etmemesi için yumuşak bişey koydunuz mu üzerine acaba
Kaderdmr Çocuk cerrahi bir kaç defa yakılması gerekebilir dedi. Bizde ilçedeyiz burda cerrahi yok il e de ulaşım çok zor oluyor ne yapacağımı bilemedim inşallah kapanır biran önce
Halilbebek Kaderdmr evet Kaderdmr evet ben yumuşak ağız mendilleri var ya onlardan koydum ilk koymamıştım yaktılar ve çocuğumun kıyafetleri mahvoldu ve asla nemli tutma 1 damla şu bile vurma ben çocuğumu doğduktan 18 gün sonra yıkadım göbeğinden dolayı. Inşallah biran önce geçer ve korkma geçemezse tekrsr yakarlar zaten yakarken hiç canları acimiyor
Keremikoo Kaderdmr oglumda da yasadik minik minik sari akintiyla beraber suruntu gibi kan oluyordu zibini. Dr 2. Doz k vitamini yaptirdi.
TheLatte Kaderdmr https://imgyukle.com/ buraya girip resmi yukleyin . Altta cikan sonu jpg ile biten linki kopyalayıp buraya yapiştırın.
TheLatte Kaderdmr 14 yada 15 günlükken düştü oğlumun ki . 1 kere yaktırdık düzeldi . Yaktırmaya gittiğimiz gün düştü hatta göbeği . Birde K vitamini iğnesi olduk biz
Cigdemss Kaderdmr drlar doğum sonrası sprey veriyorlar o kurutmayı geciktiriyor. Eski usul ben batikon damlattım enfekte olmasın diye gazlı bezle temizledimz 5. Gün düştü 1 haftada kurudu . Ben hastaneden gelince yıkamıştım 3. Gün yada 2
Halilbebek Kaderdmr o dışarı çıkan şey kuruyor kendiliğinden gidiyor benim çocuğunda böyle oldu korkma hatta seninki daha iyi benimkinin göbek ici kırmızı et gibiydi
Derinsu34 Kaderdmr benimde bir defa yaktılar tam kapanmamıştı sonra bir daha yaktılar iki gün bekledim eğer devam etseydi. Cerrahi operasyon gerekiyor demişti. Çok şükür gerek kalmadı. Bu arada çok geçmiş olsun
Derinsu34 Kaderdmr bu arada bizimki 40 gün boyunca sarı akıntı oldu. Kanamaya başlayınca getir demişlerdi. Çok şükür geçti.