Oğlumda 11 aylık, ek gidasini çok güzel alır , emmesini de güzel yapar 9 kg. Bu dönem çok hareketli oldukları için fazla kilo alamıyorlar. Doktor da iyi dedi yani zayıf olsa söylerdi. Hatta 40 günde 400 Gr almış gayet iyi falan dedi. Ama 1 dk yerinde durmaz 1 dk o yüzden bencede normal yani