Kendimi çok yorgun tükenmiş bitmiş hissediyorum.Uyumuyor kızlas çocuk 12 de yatıp sabah altıda kalkıyor tabi gece de uyanıyr. Gün içinde bölük börçük iki saat anca resmen uykuya direniyor. Aç mı diyorum teibe giriyorum 2 aylık olduk hala sagdığım zaman 30 40 cc anca çıkıyor 🤦🏻♀️ Kilosuda iyi gibi ama yoruldum gercektn aç bu çocuk lafından gına geldi. Hep gögsümde süt arttrtmak içinde neler yapmadım neler🤦🏻♀️Hamileliktede çok büyümüştü gögüslerim aşırı rahatsz ediyrdu süt dolar sanıyordum nerde . Doğumda verdgm kiloları geri aldm. Son çare solgarı deneyip işe yaramazsa mama takviyesi yapcam yoruldm çnkü hep gögsmde yapışık yaşıyoruz hala . Yinede bin şükür 🤲🏻