Selam kızlar hayırlı akşamlar herkese. Bebeğine mama kullanan annelere bir sorum olacak. Mamayi nasıl muhafaza ediyorsunuz. Büyük paket aldığımız için her hangi bir kabı yok. Poşetinden de mamayi ölçekle almak zor oluyor. Hani şu cam kavanoz saklama kapları oluyor ya acaba ondan kullansam bir sıkıntı olur mu. Bu konu da tecrübesi olanlardan fikir almak isterim. 😇