2 aylık olmasına 6 gün var. İlk doğduğundan beri alarm kurmuş gibi tam 2 saate bir ağlıyordu emziriyordum. Sorun yoktu. Doktor artık 3 saate çıkabilir beslenmesi dedi. Ama 1 haftadır 3 saat olunca teklif ediyorum bir memeyi boşaltmadan bırakıyo, tam iki memeyi emmesi için çığlık kıyamet ağlamasını beklemem gerekiyo. Böyle mi olması gerekiyo. 🙄