Betul5434 benim oğlum da 11 aylık civarı çekilmişti. Anesteziyle olduğu için 8 saat açlık istediler ben de çok zor olacak dedim ama, çok çabuk geçti bitti gitti… en önemisi sonuç temiz çıksın inşallah ❤️❤️❤️ Birde anesteziden sonra en az 2-3 saat yola çıkmayın. bize oda açmışlardı hastanede ona rağmen eşim hadi gidelim diye tutturdu. 1 saat sonra yola çıktık inanılmaz kustu bebeğim ve o gün bugündür yol tutuyor daha önce yoktu böyle bir şey.