Merhabalar 2 aylık bir bebeğim var prematüre dogduk son önceden aptamil prematüre kullanıyordum 3 kiloya ulaşınca baby goata gectik ve kabızlık problemi yasıyoruz yani şöyle kakamızı önce katı bir şekilde cok zorlanarak yapıyoruz sonrası normal şekilde oluyor ama bu akşam okadar zorlandık okadwr ağladık ki ben mahvoldum bunun önüne nasıl gecebilirim katı kakanın bio gaia kullanıyoruz