Sevgili anneler 1 ay 14 günlüğüz sağlık sorunlarım sebebi ile emziremiyorum doğduğu günden bu yana mama veriyoruz. 1 hafta öncesine kadar herşey çok normaldi gayet iştahlı bir bebekti 3 saatte bir 90 ml hatta 120 ml içiyordu fakat 1 haftadır iştah kaybı var asla mama içmek istemiyor mamayı değiştirdik biberonu değiştirdik fayda etmedi aşırı derecede moralim bozuk başına gelen var mı cevap verirseniz sevinirim 😞😞