Yasemin38 azram20 hamileliğin son haftasında oluşmuştu fitil ve krem kullandım geçmişti canım. Kabız olmamaya dikkat edeceksin su ve sıvı tüketimine özen göster. Belli bir süre sonra geçiyor ama kabızlık olunca tekrarlıyor malesef😒
Kayram64 azram20 kabızlık ve hemoroid sorunu yaşadım hemoroid için anestol pomad kabızlık içinse duphalac şurup kullandım ve faydasını gördüm
whitechocolatemocha Ah bacım Allah yardımcın olsun acıdan ağladığımı bilirim çok zor ben ne yapsam geçiremedim hem hamileyken oldu hem doğumdan sonra Allah belasını versin hemoroidin