Mirac_21032019 Allah bağışlasın. Bebeğiniz uyuduktan sonra ince bir yastık koyup basını yükseltip yan yatırın beşiğine beşiği de yatağınızın hemen yanına koyun kussa da tıkanmaz yan yatınca. 3,5 aylık kızım bende hiç yatağına yatıramıyodum benimki de Çoğu kez boğulma tehlikesi yasardı,korkardım aynı yatakta uyuyorduk sürekli. Ama Yanımda olsun bişey olursa bakarım derken kızıma zarar verdiğimi düşündüm. Bana o kadar bağlandı ki asosyalleşmeye basladı. Bu yasta ne anlar deriz ama önceden kimsenin kucağında ağlamayan bebek şu anda babasında bile çığlık çığlığa ağlıyor. Benden 1 sn bile ayrılamıyor.Kucagımda bile bir eliyle saçımdan bir eliyle yakamdan tutuyor bırakmasın der gibi. Şimdi uyuduktan sonra anne yanı beşiğe koyuyorum artık.