Melek0205 ben de 3 ay 25 günlükken yaptırdım oğlum yarım saat ağladı iki saat kucağımda uyudu uyandığında mızmız bile değildi hiçbir şey olmamış gibi devam ettik. sünnet küloduna gerek yok doktor bezi kapat sadece dedi 4 numara bezle kapattım sıkmasın diye. Tuvaletini yaparken de ağlamadi.