Huzurlukelebekk Merhaba anneler doktorumuz kg alimi az oldugu icin bu mamayi verdi bize daha kullanmaya baslamadik yarin alicam kullananlar memnun kaldimi kilo aldirdimi tecrubelerinizi paylasirmisiniz ? Simdiden tesekkur ederm