Selam, 2 hafta önce b12 iğnesi oldum 5 tane olacaktım 1 i kaldı. Önce burnumun yanında kör sivilce çıktı. Daha sonra birden alnımda boynumda ve göğüs bölgemde inanılmaz sivilce çıktı. Ergen yüzü gibi şuan. Başına gelen Var mı? Ne kadar sürede geçti neler yaptınız? (Cildiyeye gittim tedavi görüyorum.)