Bebeğim 4 aylık tuvalet iletişimine başlayacağım aslında doğar doğmam anlıyordum çişini kakasını ama şimdi sadece kakasını anlıyorum o zamanlar sezeryan ağrısı misafirler derken çocuğumla ilgilenemedim şimdi istiyorum ki tuvalet iletişimini kuralım başlayanlar bunu yapanlar önerileriniz nedir bide benim gibi 4 aylıkken başlayanlar bilgilerini paylaşırsa çok mutlu olurum