Ay23 Kızım 2 ay 5 günlük anne sütü+Mama veriyorum kilosu düşük olduğu için doktor mama da ver dedi.ama kızım mama yi içmeme ye başladı biberonu verdiğim anda ağlamaya başlıyor.sütüm de yeterli gelmiyor.neden mama yemiyor olabilir 😣😣
Ysmnklc Ay23 canım imkanın varsa aptamil de dene birde biberonu değiştir pes etme bigğn mutlaka alacak. Kilosu ne kadar ki
Pinardgn-22 Tadını beğenmiyor dur hangi mama kullanıyorsunuz çevremde mama içen bebekler aptamili hiç reddetmedi
Ay23 Bebelac gold kullandık sonra golden goat geçiş yaptık onu hiç yemedi yine bebelac yiyordu önceden biraz onuda bıraktı şimdide aptamile geçiş yapcam inşallah onu yer
Gamzenazli335 Ay23 sizin kullanmıs oldugunuz marka ne acaba, belki akış hızı fazladır içemiyordur. Yada akış hızı azdır bebeğinizi tatmin etmiyodur?
Ay23 Gamzenazli335 wee kullanıyorum biberonu çok önemsemedim açıkçası mama dan kaynaklı olduğunu düşündüm
Gamzenazli335 Ay23 isterseniz lansinoh yada philips avent alın. Akışıyla alakalı olabilir. Mama vermediğim için ben, onunla ilgili yorum yapamıyorum malesef