Arkadaşlar iki gün önce süt alerjisi hakkında post açmıştım şimdi de iki gündür dili mi kaşınıyor bilemedim sürekli elini ağzına sokuyor dilini şaplatıyor çok huzursuz emmek istiyor emerken de çenesiyle sıkıyor canımı acıtıyor gögus ucu yara oldu birde aynı zamanda da emmek istemiyor gibi diliyle oynuyor doktoruma sordum normal dedi bunun neyi normal valla çıldıracağım zaten süt alerjisi diyeti yapıyorum sinirlerim iyice bozuluyor aynı durumu yaşayanlar varsa ne gibi çözüm bulabilirim lütfen yardım edin psikolojim bozuldu