Akayaycan Napıcam bilmiyorum 14 saatlik bir yol gideceğim bebeğim 9 aylık nasıl yapıcam bilmiyorum 🤔 Tavsiyeleriniz var mı ?
Kuzeybabyy Akayaycan gece yolculuğu yapmanızı tavsiye ediyorum en azından gece uykusu ağır sürekli uyanmaz 😊
Woody Akayaycan bence yapmayın 😀 hayatta yapmayacağım seyler listesinde ilk 10d yer alir yani. Araba ile bile o kadar saat yol gitmem 😀
bitanem123 Akayaycan Biz gittik otobüsle otobüsün rahat olması önemli zaten gece arabada uyuyan bır bebekse hiç sıkıntı olmuyor tek gitmicekseniz eşinizle gidecekseniz daha rahat oluyor ben eşimin kucagına bacaklarımı uzatmıstım öle yatırmıştım kızımı
bitanem123 Akayaycan Ölede rahat olur anneniz sizin bacaklarınıza ayağını uzatsın bide büyük yastık alırsanız yanınıza sızın kucagınızdada yatabilir 😊