Nzl_zng bel ağrısı yaşıyorum ben uzun zaman ayakta kalınca ve çok eğilerek Vileda vs yaparken .. 2021 ocakta doğum yaptım 10 aylık olucak oğlum hala uzun zaman vs ayakta durunca baya 2 3 gün krem falan sürüyorum öyle geçiyor sanırım belden uyuşturma olunca bu sorunu yaşıyoruz zamanla düzelir umarım 🙏🏻