aliesradestan 1 yaşında bıraktım emzirmeyi ben de sebepleri sizinkiyle aynı bir de kabızlık başlamıştı yeterli beslenemediğinden önce saatli emzirmeye başladım geceleri de 1 ve 5 gibi emzirdim önce. Bunun dışında gece uyandığında eşim ilgilendi çok ağlayıp uyumadığında ben gittim yanına ve “memeler uyuyor hadi sen de uyu sabah uyandığında emersin” diyip sarılıp yatırıyordum. Başta zor 1 2 hafta kabullenene kadar ağlıyor ama zamanla alışıyor. Tavsiyem biberonla süt vermeyin geceleri yoksa bu sefer ona alışıp istiyor ama su verebilirsiniz, yanında yakası açık giysi giymeyin üstünüzü değiştirmeyin, meme demeyin o istemedikçe siz teklif etmeyin bir de ilk zamanlar uzun süre ağlayıp sakinleşemiyorsa emzirin. 1 ay içinde bırakı tamamen geçenlerde yanlışlıkla memem açıldı (evde ☺️) görünce üzüldü hırçınlaştı şimdi unuttu tamamen. Bol bol sarılın onu anladığınızı söyleyin dikkatini dağıtacak oyunlar ve dışarıya çıkmak iyi geliyor