5 aylık bebeğim 2 haftadır gaz sancısından kıvranıp duruyor sürekli ve ne yapacağımı bilmiyorum, ufaktan tadımlara başladık acaba onlar mı yapıyor diye kestim vermeyi ama yok sma yedikten sonra deli gibi kıvranıyor karnı sürekli luk luk ne üstten ne alttan iki türlü de çıkaramıyor, doktor gaz damlası verme dedi kendi öğrenmesi gerekiyor dedi ama uyumuyor çocuk gazdan, Bebelaca geçmeyi düşünüyorum, kullanan var mı memnun musunuz? Veya başka bir mama önerisi olan var mı?