İyi akşamlar arkadaşlar bir sorum olacak 9aylık olmak üzere olan bir kızım var 3 hafta ömcesine kadar beşiğinde sallanarak uyuyordu sonra beşik küçğk gelince park yataga geçtik sallamayı birden sonlandırdım ilk hafta sorun yoktu ama şu son bir haftadır yatırınca dönmek dönünce de kalkmak istiyor ayakta durmak istiyor pışpışpatpat ile uyutuyorum ayağa kalkınca uyumuyor tabi özellikle gece uykusuna geçişte hep ağlıyoruz çnkü o kalkıyor ben yatırıyorum ne yapacağım şaşırdım artık ağlamasını da hiç istemiyorum gün içinde de devamlı koltuklara tutunup kalkıyor zaten ama uykudan önce nasıl vazgecirebilirim varmı önerisi olan???