Kızlar bebeğim 2 aylık ve emen bir bebek değil sütümü sağıp veriyorum normalde 90 içen bebek 10 gündür kendini geri itiyor biberonu verdiğimde ağlamaya başlıyor. Ne yapsam olmuyor sebebi ne olabilir sizde yaşadınız mı durumu ? Doktorumuz kilo alımı az dedi açlık sarılığı olabilirmiş. Öneride bulunursanız çok sevinirim çok üzülüyorum.