Parla_ Merhaba 10 günlük bebeğim emmediği sürelerde genelde ağlıyor ne yaptıysak başka şeyle oyalayamıyoruz. Ağlayıp kıpkırmızı oluyor. Memeye koyar koymaz susuyor. Normal mi zamanla dış dünyaya alışır mı?
Nilunas Parla_ benim kzımda öyleydi ağlıyırdu hep emiyor zannettik 4 günlükken 38 derece ateş ve sarılık cıktı. Mamayı arttırın bakın bi değişme oluyor mu
Busramaden Parla_ daha dunyada oldugunun farkında degıl ve tek guvendıgı tanıdıgı sızsınjz zamanla alısıcak merak etme
Emime Alışır canım merak etme daha çok yeni ve dünyaya alışması lazım Sadece sizi tanıdığı icin sizin kucağınıza huzur buluyor Ama doydugundan da emin olun
Parla_ Emime doymadığı zamanlar mamayla destekliyoruz ama meme dışında ağlamadan durmadığı için üzülüyoruz bir sıkıntı mı var bizim bebeğimiz mi huzursuz diye
Emime Parla_ merak etmeyin daha dünyaya alışmaya yeni yeni başlıyor zamanla bu durum düzelir gaz sancıdıysa ola bilir
Emime Parla_ bebekler malesef zanetigimizden daha çok gazlı O yüzden ağlarken hareketlerine dikat edin karin ağrısı varsa elerini sıkar ve sıkınarak ağlar
Sim25 Parla_ çıkarıyorsa değildir canım bizimde 25 günlükten sonra gazını çıkarmamaya başladı kendiliğinden. Dış dünyaya alışmaya çalışıyordur ozaman sen sakin ol onu kucağını aldığında biliyorum zor oluyor ama stresi hissediyor bebeklerimiz
Nilunas Parla_ çok güzel.açlığa gelemeyen bir bebek olabilir. Bize 1 ay bebeklerde gaz sorunu olmaz demişti doktor. ,🤗
Emime Parla_ gaz sancısı belki canım Gaz damlası kulaniyormusunuz doktorunuza bi danışın ağrısı varsa durmaz doktora hareketlerini felan anlatın o zaten size doğru bilgileri verir