Merhaba arkadaşlar , 1 aylık bebegim var bundan 1 hafta önce ağlama nöbetleri geçirmeye başladı . Her akşam belli saatte başlayıp bitiyor . Sakinleştirici müzik , sallama emzik vs çarelerle susturmaya çalışıyoruz.uykusu var ama uyuyamıyor gibi biraz sankinleşip kucakta hafif uyuyor gibi sonra yerine koyunca hemen kalkıyor, Acaba gaz sancısı mı çekiyor bilemedim ,Bu süreç normal mi böyle birşey yaşayan var mı ?