Herkese merhabalar..
Oğlum 15 aylık kısa mesafede gayet güzel yürüyor aslında uzun mesafe yapmışlığı da var 😀 10 15 adımdan sonra oturuyor elimizi bırakınca çok panikliyor emeklemeye devam ediyor hemen. Zaten geç emekledi ben zorladığım zaman tutunacağı yer yakınsa yürüyor hemen oturuyor ne yapacağım ne edeceğim bilmiyorum a dostlar.. Dışarıda parmağınızı tutar o bizi yönlendirir o derece seviyor yürümeyi ama elini bırakınca panik hemen.
Nasıl sevdireceğim yürümeyi korkusunu nasıl yeneceğim bilmiyorum..
Siz neler yaptınız ne önerirsiniz..?