minnakbaby yok canım pes etme böyle devam et..ben kucağımda uyutuyordum oğlumu 1 yaşına gelene kadar sonra yatakta yanına uzanmaya başladım ama ilk zamanlar bazen 1 saat bazen 1,5 saat sürüyordu dönüyordu kalkıyordu bin tane şey yapıyordu ben kendimi uyuyor gibi yapıyordum dönüp geri yanımda uyuyordu,zamanla süre kısaldı şuan bazen 30 dk’da uyuyor bazen uzandığımız gibi uykuya dalıyor ama çok daha kolay