Bugun doktor alerji amamsi verdi ikizlerime ama bitanesi yemiyor içine vanilin erit köy dedi mamaya vanilin derken vanilya şekerimi demek isdedi i anlamadım tatlansin die vanilin şekeri eritip koydum ama yinede içmiyor kakalari duzelirse rapor çıkartırız dedi ama napcam içmedi için sizler nasıl ne katarak verdiniz acaba kullananlar bilgilendirirmisiniz