3 aydan sonra biraz daha saatleri oturmaya baslıyor siz rutin olusturmaya şimdiden baslayın uyumasa bile odada vakit gecirin ne zaman yatırıyorsaniz ayni seyleri yapın 4 aydan sonra inşallah daha bi rayına giryor ama dedigim gibi mutlaka rutin olmalı aynı saatlerde uyutmaya calısın. O aylar zor geciyor Allah kolaylık versin