Perilerim merhaba🌸 benim de ikizlerim var. Ortada rahatça oturacak yer olmuyor. Zorunlu durumlarda popomun ucunda oturarak anca oturabiliyorum ama hiç konforlu değil. Arka taraf iptal yani. 360 derece dönenler inanılmaz rahat. Kendinize doğru çevirip rahatça oturtuyorsunuz. Ben öbür türlü zorlanıyorum, rahat oturtamıyorum. Alabiliyorsanız dönenlerden almanızı tavsiye ederim