Oğlum 18 aylık ve alışmış istediğini ağlayarak yaptırıyor ekiyle gösteriyor vermezsek ağlıyor
elinden alırsak ağlıyor
hatta bazen ileri gidip elini ağzına sokup öğürüyor
hatta kafasını sağa sola yere vurmaya çalışiyor sinirlenince bazen çok sert vuruyor bu sefer ona ağlıyor
başta ağlamasın sinirlenmesin diye yapmaya çalıştım baktım başa çıkamıyorum artık ağlasa da taviz vermiyorum tepki de vermiyorum bi kaç dk sonra unutuyor
bazen dikkatini başka şeye çekiyorum ama o kadar inat ki unutmuyor genelde
eşim de sürekli ağlatma çocuğu deyip her istediğini yapıyor (sabah bi uyandım sirke şişesi oğlumun elinde mutfakta sirke gölü var )
eğitimciyim ama bazen ne yapacağımı şaşırıyorum ağladı diye vicdan yapıyorum hiç ağlamasın istiyorum 😣🥲