Miamamia lansinoh krem, balmumu kapak ve mamajonun göğüs kalkanını kullandım. Herşeyi denesemde ağlaya ağlaya emzirdim hatta kanıyordu kopacak sanıyodum ama doğru hatırlıyorsam 2. haftaya yakın kendiliğinden iyileşmeye başladı artık hiç acıda olmadı kremleri vs kullanmayı bıraktım sadece kalkan kullanıp hijyenik kalmasını ve hava almasını sağladım, bence bununda çok etkisi oldu. Bünyeye bağlı tabi iyileşme süreci evet ilk günler zor ama birazcık sabredebilirseniz keyifli günler sizi bekliyor 😊