Tazeannecik Onsubatikibinondokuz arada deniyordum öğürüyordı almıyordu yine Bi gece çok gazlı uyumuyor zoraki uyuttum iki saat sonra kalktı kendi kendine ses çıkarıyor falan. Bende ölmüşüm yorgunluktan verdim ağzına aldı cuk cuk bırakmıyor🤣🤣
Onsubatikibinondokuz PnrTurK hahahah sorma bizde aynı durumdayız 😂😂 çarşıda falan emzik emen susan bebekleri gördükçe imrenir olduk 😂😂 bizimkide ancak viyak viyak bağırıyor meme diye
Nurtupu Onsubatikibinondokuz ben kızımda doğduğundan beri kullanıyorum 3 buçuk aylık şu an memnunum ama biraz ağır sürekli düşüyor ağzından. 0-3 ay olanıydı bu şimdi 3 ay bitince yenisine geçicem onda airsoft alıcam bakalım o daha hafifmiş
Hemsiremom Onsubatikibinondokuz ya banada ters geliyo ama tek başımayım ve kolik bebek çaresizlik mecbur bırakıyo
Handecelik Onsubatikibinondokuz soothie biraz zor kullanımı olan büyük bir emzik Avent ultra air sevdi bizimki çeşitli denemelerden sonra
Onsubatikibinondokuz Handecelik evet aldım ve aldıktan sonra öğrendim maalesef çok tavsiye üzerine almıştım oysaki 😑 maalesef onuda emmiyor artık en kötü ihtimalle diş kaşıyıcı olarak kullanırım 🤷🏻♀️
Rabiays Onsubatikibinondokuz kesinlikle nefret ediyor iğreniyor o emzik yüzünden emzikden soğudu bebeğim normal damaklı bi emzik alın derim