Merhabalar
14 aylık kızım var. Birkaç ay önce 19 numara ayakkabı aldık vicco dan. Rahat görünen herşeyle giyebileceği. Sadece dışarıda giyiyor. Ayağı büyümüş olmuyor mesela şimdi yeni alıcam. Eskiden çocuklara evin içinde sürekli ayakkabı giydirilirdi. Şimdi araştırıyorum googleda 2 yaşına kadar ev içinde ayakkabı giymemesi daha iyi filan yazıyor. Siz ayakkabı işini nasıl çözdünüz? Ayakkabı alırken dikkat edilmesi gereken hususlar sizce neler ayrıca tecrübeli anneler?