Kizlar 4 ay 12 günlük oldu sezeryan olali bugun temzilik yaptim sezeryan yerim içten biraz yandigini hissediyorum acaba zarar mi verdim dikislere açildimi acaba içten bilen varsa yazabilirmi oyle. Aman aman bir ağrı değil hafif parmak kesilirde yara acik kalınca agriyan bi ağrı gibi