Mrb kızım 15 aylık ama yeme sorunu çok yaşıyoruz kucaģıma oturtup telefondan birseyler acip òyle yemek yedirebiliyorum, asla mama sandalyesinde oturmuyor tek basina yemek istemiyor… ne versem catalla ezip o şekilde veriyorum wline ne verirsem agzina atıp tekrar çıkarıyor napacağımı bilmiyorum çok strese girdim… tek basina yemesi gerekiyor mu yoksa daha erken mi? Telefon verincede çok vicdan azabi cekiyorum ama asla yemiyor izlettiģim için gelişimini etkiler mi kafayi yememe az kaldi bu konuda bilgisi olan varsa lùtfen yazsin