Zeynepefem bence hiç gerek yok çünkü gece beslenmesine ihtiyacı yok, onun ihtiyacı olan şey sizin memeniz..biberonu da almıycaktır o nedenle. Nasıl ki biz gece kalkıp yemek yemiyorsak, yesek de ağır geliyorsa ona da öyle olcak. gece beslenme alışkanlığı kazanmış olacak.. Şuan uyku döngülerinde uyandığında nasıl uykuya döneceğini bilmediği için size ihtiyaç duyuyor.
Bi yola girdiniz madem bence hiç bişeyi karıştırmadan tamamen bıraktırarak ilerleyin, sonra bi de biberona alışır onu bıraktırmaya uğraşacaksınız..
Siz bilirsiniz tabi ki çocuk sizin, en iyisi siz tanır bilirsiniz bebeğinizi 🍀🍀