Hanımlar ikinci bebeğime gebeyim ve bugün detaylı ultrason çektik. Midede çok az sıvı vardı. Doktor bekledi dolmadı yarım saat sonra gel dedi yine dolmadı. Neden olabilir bilmiyorum başına gelen var mı? Yemek borusu tıkanıklığı vs yazıyor nette. Yarın doktoruma gideceğim ama zaman geçmiyor gibi