brnidldfn Eşime hediye almak istiyorum ama karar veremedim bı önerisi olan var mı 😄 siz neler aldınız, aldınız mı, nereden aldınız 😅
asliuyar brnidldfn pipo seti almıştım , bu sene de baba-oğul kombin aldım lcwden. Çok uyguna geldi lohusa olduğum için çıkamıyordum. Bi sonraki sene de gökyüzü izlemesi için teleskop düşünüyorum 🙈😂
Busramaden brnidldfn esımın annesı bız evlenmeden cok once vefat etmıstı oglumuzu goremedı halıyle bende kayınvalıdemın kucagında oglum olucak sekılde resımlerını cızdırdım cok hosyna gıttu servet harcasan bu kadar mutlu olmazdım dedı 🌸
Yusufagahinannesi brnidldfn valla ben 6 sene sevgililik hayatımda o kadar hediye aldım ki tanışma yıldönümü doğum günü derken ilk evlilik yıldönümümüzü ve evliyken ki ilk tanışma yıldönümümüzü çok önemsemiştim. Tanışma yıldönümümüzde hamile idim. Bazı kelimeler çok güzel markasının Baba yazan bardak altlıklı kupasını aldım eşimin gözleri doldu çok beğendi. Evlilik yıldönümümüzde ise üçümüzün resmini çizdirdim renkli olarak bir arkadaşıma çerçevelettim masasına koydu iş yerinde. Hep gömlek alıyordum genelde bunun dışında forma sweatshirt tişört saat tarzında şeyler almıştım değişik olsun istedim
2bebelianne__ brnidldfn arabanız varsa isimli gümüşlük alabilirsiniz isimlerinizin yazıcağı aynaya takmalık dua da yazıyor önlü arkalı
brnidldfn Yusufagahinannesi kıyafet almıyorum çünkü çok seçici güzel seçimler yapmissiniz ilkler hep önemli olur 🤗 nereye çizdirdiniz internet üzerinden mi
brnidldfn 2bebelianne__ onu baktım bende bı de karikatür aile çizimi vardı da hangi sayfaydi bulamadım 🙄
Betul5434 Ben de yıl dönümü yeni daha karacadan bardak termos aldim 😇 işe giderken çay koyuyorum araba kullanirken geln içiyor hoşuna gitti farklilık olsun dedim normalde kıyafet feln öle şeylerde aliyordum
AlyaMina5 brnidldfn Adidastan ayakkabı 👟 saat gözlük 👓 , maviden gömlek 👔, Adidas’tan eşofman takımı, kehribar tesbih ,gümüş yüzük , parfüm seti . Aklıma gelen bunlar :)